Wij zijn het Service Centrum voor Nilfisk Nederland

Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen in huis*

FAQ

Wat is ideal?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internet Bankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Op welke wijze kan ik betalen?

U kunt bij ons op 4 verschillende manieren een bestelling betalen:
iDeal betaling (vooruit betalen)
Overschrijving (vooruit betalen)
Rembourszending (betalen bij de Chauffeur)
Contant of Pin (bij afhalen)

Waar maak ik de keuze voor een iDeal betaling?

iDeal.
In stap 4 van de bestelprocedure maakt u de keuze voor een iDeal betaling. Hierna selecteert u, uw bank. U komt nu automatisch bij de internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Hierna volgt u de aanwijzingen die iDEAL geeft. Na betaling komt u terug op onze website om de bestelprocedure volledig af te handelen. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Uw bestelling wordt voor 17.00 uur direct verzonden.

Waar maak ik de keuze voor een vooruitbetaling?

Overschrijving.
In stap 4 van de bestelprocedure maakt u de keuze voor een voor een betaling met een overschrijving.
Bij een bankoverschrijving volgt u daarna de bestelprocedure. Bij het afronden van uw bestelling ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Indien uw order niet binnen 14 dagen betaald wordt dan zal uw bestelling door ons geannuleerd worden. Uiteraard wordt u eerst op de hoogte gebracht dat uw betaling nog niet voldaan is.
Zodra het bedrag bijgeschreven is op onze bankrekening wordt uw product gereed gemaakt om te verzenden. U dient rekening te houden met 1-3 werkdagen (afhankelijk van uw bank). Voor België is het gemiddeld 3 dagen. Voor het buitenland ontvangt U bij de e-mailbevestiging de Ibancode en de BIC code.

Waar maak ik de keuze voor een rembourszending?

Rembourszending.
In stap 4 van de bestelprocedure maakt u de keuze voor een voor een betaling middels een rembourszending.
Bij een rembourszending volgt u daarna de bestelprocedure.
Bij het afronden van uw bestelling ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling. In deze bevestiging staat het bedrag dat u in totaal aan de chauffeur kunt betalen. Het bedrag dient contant en gepast betaald te worden. Een chauffeur heeft geen wisselgeld bij zich.
Uw bestelling wordt direct verzonden, mits deze besteld is op werkdagen voor 17.00 uur.

Kan ik een bestelling voor een bepaalde tijd laten bezorgen?

Momenteel kan er bij DHl helaas nog niet afgeleverd worden in tijdsblokken. Wel kan er een keuze gemaakt worden voor levering voor 11.00 uur. Voor deze optie zijn helaas wel extra kosten aan. De kosten zijn € 11,00 in Nederland en € 13,00 in België.

Kan ik op een DHL servicepunt afgeleverd worden?

Er kan op een Service Punt afgeleverd worden. U kunt bij de levermethode kiezen om bij een DHL servicepunt af te laten leveren. Bij de keuze worden 5 servicepunten getoond bij u in de buurt. De keuze wordt gemaakt door de door u ingevoerde postcode (huis en/of afleveraders.

Waar maak ik de keuze voor het afhalen van een bestelling?

Bestelling afhalen (contant of pin)
In stap 1 maakt u de keuze voor een bestelling die u zelf af wilt halen. U kunt contant of met de pin betalen. Indien u de bestelling geplaatst heeft ontvangt u een bevestiging dat uw bestelling gereed ligt om afgehaald te worden.
In principe zijn alle producten op voorraad die in onze webshop op "leveringstijd 24 uur" staan. U hoeft niet per se een bestelling te plaatsen via onze website. Wij maken graag voor u de bestelling in orde middels ons ordersysteem.
Bij het afhalen van een bestelling kan er contant of met de pin betaald worden. Onze voorkeur is per pin.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het product. De verzendkosten staan vermeld onder de prijs van het product. Er zijn drie mogelijkheden:

1. Gratis verzending *
2. Maximale verzendkosten in Nederland € 7,35 ** (incl. BTW)
3. Maximale verzendkosten in België € 12,95 ** (incl. BTW)

*In onze webshop worden een aantal producten aangeboden met gratis verzenden. Dit zijn o.a kleine pakketjes die door de brievenbus kunnen of aanbiedingen met gratis verzending. Bij het product staat dan gratis verzending.

**Afhankelijk van het product worden bij een beperkt aantal producten minder verzendkosten berekend als de maximale kosten zoals hierboven genoemd.

Wat zijn de rembourskosten?

U kunt uw order laten leveren onder rembours. Dat wil zeggen betalen aan de bezorger bij u aan de deur.

Via onze vervoerder kan dit in Nederland en in België. U kunt alleen contant en met gepast geld betalen (niet per pin)

De extra kosten voor de remboursbetalingen via de vervoerder zijn voor Nederland € 8,00 euro en voor België € 12,00. Deze kosten zijn de kosten die de vervoerder rekent voor deze manier van betalen.

Heb ik een verzekering nodig?

Wij zijn geheel verantwoordelijk voor een juiste aflevering van het product. U heeft geen verzekering nodig. Het product dient echter wel binnen 3 werkdagen gecontroleerd te zijn op transportschade.
Bij ontvangst tekent de klant voor het goed in ontvangst nemen van het pakket. Er kan echter schade zijn ontstaan door de transporteur welke niet zichtbaar is aan de buitenzijde van de verpakking. Wij raden u aan om het product direct te controleren op een goede ontvangst.

De verzekering (€ 1,45) dient als het product na drie dagen en uiterlijk binnen acht dagen gecontroleerd wordt en er is schade aan de bestelling ontstaan. U kunt deze schade dan bij ons indienen middels een e-mail of per telefoon. In overleg lossen wij de schade z.s.m. op. Wij vragen u meestal om eerst een foto te mailen van de schade.

Hoe lang is de garantie op een product?

VVS-online.nl is onderdeel van VVS bedrijven BV. Zij verzorgen de Nilfisk garantie reparaties voor alle consumentenproducten in Nederland en de door ons verkochte machines in België.

De garantie op de (consumenten) producten zijn conform de voorwaarden van de leverancier.
Consument:
Nilfisk hogedrukreinigers 5 jaar
Nilfisk stofzuigers 2 jaar of 5 jaar (type afhankelijk)
Robby stoomreinigers 2 jaar
Numatic 5 jaar
Karcher 2 jaar
Airmec 2 jaar

Professioneel
Nilfisk hogedrukreinigers 1 jaar
Nilfisk stofzuigers 1 jaar
Viper 1 jaar
Munster 1 jaar


Bekijk onze beoordelingen en beoordeel ons

Shop veilig bij ons

EMOTA European Trustmark for e-Commerce
Onze vermelding op www.keurmerk.info