Wij zijn het Service Centrum voor Nilfisk Nederland

Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen in huis*

Informatie over bestellen, orderverwerking, verzenden en verzendkosten.

Stap 1. Mijn winkelwagen.

► Kies een rubriek op de productgroep balk (bijv. hogedrukreiniger) door daar met u muis op te gaan staan. Er vouwt een menu open.
► Selecteer de gewenste categorie (bijv.hogedrukreinigers Nilfisk) door er op te klikken.
► U vindt hier de apparatuur van de desbetreffende productgroep.
► Klik eventueel op "klik op informatie, specificaties, accessoires en onderdelen" Hier vindt u:
"Informatie" Hier staat uitgebreide informatie over het product, gebruik en de inhoud van het pakket. Ook kunt u hier het product in uw winkelwagen plaatsen.
"Youtube filmpje" bij sommige producten kunt u een Youtube filmpje bekijken.
"Specificaties" Hier vindt u de technische gegevens over een apparaat.
"Accessoires" Per apparaat kunt u het gebruikersgemak uitbreiden met extra accessoires. U kunt hier de accessoires (met of zonder machine) in uw winkelwagen plaatsen.
"Onderdelen" Bij iedere machine is een PDF explosietekening toegevoegd. U kunt hier bekijken welke onderdelen u nodig heeft voor een reparatie of slijtage. De onderdelen kunt u apart in uw winkelwagen plaatsen door er op te klikken. Alle onderdelen en accessoires welke zijn toegevoegd bij het product behoren bij dit product.

► Om een product te bestellen klikt u op "bestel nu"
► Er komt een overzichtsscherm van uw winkelwagen.
► De bestelling kan gewijzigd worden door een groene plus (+) of een rood kruisje (-) aan te klikken bij het product.
► U kunt nu een keuze maken om het pakket te laten verzenden of bij ons af te halen. (bij afhalen kan er gekozen worden om vooruit te betalen, vooruit te betalen met Ideal, pinnen of contant te betalen bij het afhalen)
► Als u kiest voor verzenden dan kunt u het pakket eventueel nog extra verzekeren. Vvs-online is verantwoordelijk als er transportschade ontstaat welke door DHL of Postnl veroorzaakt wordt! Een verzekering is niet nodig!
► Als u niet wilt dat het pakket bij niet thuis NIET afgeleverd wordt bij de buren laat u ons dat dan voor 17.00 weten.
► U kunt links kiezen om verder te winkelen. U kunt dan eventueel meer producten bestellen.
► U klikt op "ga verder met bestelling" om de bestelling af te ronden.

Stap 2. Mijn gegevens

► U komt in het keuzescherm om in te loggen. U heeft 2 keuzes:
1. U heeft al een account. U kunt dan met uw e-mailadres en het eerder gekozen wachtwoord inloggen. Weet u uw wachtwoord niet meer klik dan op wachtwoord vergeten.
2. U heeft nog geen account of wilt bestellen zonder een account aan te maken. Klik dan op "ga verder met bestelling"
► U kunt nu uw persoonlijke gegevens invullen en kiezen voor een account of een eenmalige bestelling.
► Voor een eigen account zet u een vinkje bij "Ik wil mijn gegevens bewaren voor een volgende bestelling"
► U kunt nu de algemene voorwaarden lezen en als u zich hierin kan vinden kunt u deze aanvinken. U kunt daarna klikken op "Gegevens opslaan"
► Als u een eenmalig account heeft kunt u uw gegevens niet meer opvragen en wijzigen na het afronden van uw bestelling!!!

Stap 3. Betaal methode

► U komt in het keuzescherm om te betalen. U kunt een keuze maken om met IDEAL, een overschrijving of onder rembours te betalen. Rechts staat uw bestelling weergegeven waarvoor u bij ons afrekent.
Overschrijving: Onze bank is de ING bank. Een overschrijving van een andere bank kan 1 tot 3 dagen duren. Uw bestelling wordt verzonden na ontvangst van het bedrag.
Ideal: Kiest u voor Ideal en de betaling wordt geaccepteerd dan gaat u door naar uw bestelling afronden.
Rembourszending: Kiest u voor rembourszending dan kunt u contant en gepast (geen Pin) afrekenen bij de bode die uw zending bij u af komt leveren. De kosten voor een rembourszending zijn € 7,50 voor NL en € 11,00 voor België. Deze kosten komen bovenop de eventuele verzendkosten. Uw kunt direct doorgaan naar uw bestelling afronden.
► U kunt nu na uw keuze de bestelling/betaling afronden. U ontvangt in het opgegeven e-mailadres een bevestiging van uw bestelling en/of instructie voor de overschrijving.

Stap 4. Afronden bestelling

Uw bestelling is nu afgerond. U ontvangt in uw mailbox een bevestiging van uw bestelling. Zodra uw betaling is voldaan wordt uw bestelling direct verzonden. U ontvangt een Track en Trace bericht voor het volgen van uw bestelling.

Heeft u vragen over uw bestelling kunt u ons altijd even bellen of mailen. Wij helpen u graag!


Orderverwerking.

Informatie orderverwerking:
Zodra uw betaling bij ons binnen is wordt uw bestelling verwerkt. Bij de producten staat de levertijd aangegeven. Is uw order voor 17.00 uur voldaan dan zorgen wij dat het pakket aangeboden wordt bij DHL/Postnl voor 18.00 uur. In principe wordt de volgende werkdag uw bestelling afgeleverd op het door u opgegeven adres. Diverse omstandigheden, bij onze transporteur, kunnen zorgen voor een afwijkende levertijd. Indien een product niet uit voorraad leverbaar is (dit staat dan aangegeven bij het product in de webshop), bedraagt de levertijd circa 3-5 werkdagen. Mocht de levertijd langer zijn dan 3 werkdagen dan wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gehouden.

Bestellingen kunnen ook bij ons worden afgehaald op werkdagen van 09.00-17.00 (vakantieperiode 10.00-15.00 uur) Wij kunnen de werking van de apparatuur dan rustig aan u uitleggen. De apparatuur kan meestal ook 's avonds en in het weekend op afspraak afgehaald worden. Voor contactgegevens zie "contact"

Verzenden.

Informatie verzenden:
Uw bestelling wordt bezorgt door DHL of DHL4You(DHL4YOU voor pakketjes tot een inhoud van 100 liter) op het door u aangegeven verzendadres. Bij aflevering van uw bestelling zal de vervoer medewerker u vragen te tekenen voor ontvangst. Controleer bij het in ontvangst nemen van uw bestelling goed op eventuele beschadigingen. Met het tekenen voor ontvangst van uw bestelling verklaart u dat de bestelling in goede staat is ontvangen. Mocht uw bestelling (uiterlijk) beschadigd zijn dan kunt u deze weigeren. Is uw bestelling beschadigd neem dan binnen 1 werkdag contact met ons op. Als u niet thuis bent wanneer de bestelling wordt aangeboden zal de bezorger in eerste instantie het pakket bij uw buren proberen af te geven. Een kennisgeving wordt in de brievenbus achterlaten. Mocht u niet willen dat de buren uw zending in ontvangst nemen kunt u dit kenbaar maken aan ons voor de verzending (werkdag voor 16.30 uur). Wij maken dan een aantekening dat het alleen strikt persoonlijk afgegeven wordt. Zijn de buren ook niet thuis dan zal het pakket de volgende werkdag aangeboden worden. Bent u bij de tweede aflevering ook niet thuis, dan wordt er een kennisgeving achtergelaten waarop wordt aangegeven bij welk adres u het pakket kunt afhalen. Indien het pakket niet afgehaald wordt en retour komt (na 5 werkdagen) naar ons zullen we de extra transportkosten in rekening brengen.

Verzendkosten.

De verzendkosten zijn afhankelijk van het product. De verzendkosten staan vermeld onder de prijs van het product. Er zijn drie mogelijkheden:

1. Gratis verzending *
2. Maximale verzendkosten in Nederland € 7,35 ** (incl. BTW)
3. Maximale verzendkosten in België € 9,95 ** (incl. BTW)

*In onze webshop worden producten aangeboden met gratis verzenden. Kleine pakketjes die door de brievenbus kunnen, zullen door post.nl bezorgd worden.
De overige pakketten zullen door DHL of DHL4you bezorgd worden.

**Afhankelijk van het product worden bij een beperkt aantal producten minder verzendkosten berekend als de maximale kosten zoals hierboven genoemd.


Bekijk onze beoordelingen en beoordeel ons

Shop veilig bij ons

EMOTA European Trustmark for e-Commerce
Onze vermelding op www.keurmerk.info